שוק המשכנתאות הוא אחד החמים ביותר, וזו בדיוק הסיבה שאתם תרצו לעבוד בו כיועצי משכנתאות

גם ייעוץ כעיסוק מכניס וגם משכנתאות כתחום מבוקש ו"חם" – זהו שילוב מצוין. תודות לשילוב זה, משתלם מתמיד להיות יועץ משכנתאות. מה עוד כדאי שתדעו על כך?

תחום מבוקש במצב של פריחה

היקף עסקאות הנדל"ן בארץ עולה, גם על רקע רמת המחירים הגבוהה. ייתכן שאנו בדרך לבועת נדל"ן של ממש. אך עם בועה או בלעדיה, דבר אחד יציב תמיד – הצורך ביועצי משכנתא. כתוצאה מכך ולאור סיבות נוספות, כדאי להיות כיום יועץ משכנתא. אם כיוון זה מעניין אתכם, כדאי שתיקחו קודם קורס יועץ משכנתא איכותי. מדוע? אלה כמה סיבות טובות לעשות זאת:

  • תחום מבוקש תמיד – משכנתאות הוא נושא שמסבך אנשים רבים ובצדק. את ההלוואה עצמה, מקבלים מגופים אשר מרוויחים ממנה סכומים לא מבוטלים ואינם אובייקטיביים. כך שישנו פער ידע ניכר, אשר הציבור מודע לו. לכן ישנו ביקוש תמידי לסיוע מיועצי משכנתא, ביקוש אשר גם מתבטא בכל רחבי הארץ.
  • מקצוע משתלם – שכרם של יועצים נוטה להיות גבוה וכך הדבר גם לגבי יועצי משכנתאות. זאת, בין השאר מאחר שזהו נושא קריטי ללקוחות, מורכב להבנה לבד וכזה שבמילא כרוך בהוצאות כספיות לא קטנות. אנשים מבינים, שניתן לחסוך בהוצאות על המשכנתא סכומים לא מבוטלים והם מוכנים להשקיע בהתאם, בדרכים להשיג זאת. כולל ייעוץ.
  • קל יחסית להיכנס לתחום – ניתן ללמוד תחום זה בתוך חודשים ספורים והוא אינו מחייב ידע מוקדם.

 

 

חשיבות הקורס

קורס טוב לייעוץ משכנתאות, יתרום לכם בין השאר באופנים הבאים:

  • קבלת בסיס תאורטי איכותי – הכול מתחיל מהתאוריה ויש חשיבות רבה, ללמוד זאת ברמה גבוהה. כלומר, ממש להבין את הדברים לעומק והיטב. נקודות כגון תמהיל משכנתא, אסטרטגיות שונות, מחזור משכנתא ועוד.
  • רכישת ידע מעשי מהשטח – תחום המשכנתאות עשיר בפרטי פרטים טכניים שונים, אשר היכרות איתם עשויה להיות פתח לעצות שימושיות ללקוחותיכם. בכדי להכיר כמה שיותר טיפים ושיטות שימושיים כאלה, צריך ללמוד מבעלי ניסיון מנוסים.
  • פתרונות למצבים מיוחדים – באופן דומה, תצטרכו לדעת כיצד לסייע ללקוחותיכם לגבי מצבים מיוחדים שונים. סיבוכים ועיכובים שעשויים להתרחש, שהם יותר או פחות יוצאי דופן. למשל מצב שבו מסרבים להעניק להם הלוואת משכנתא.
  • תרגול וצבירת ניסיון מעשי – ישנו כמובן מרחק רב, בין למידה תאורטית לבין עבודה בפועל. הקורס יאפשר לכם לתרגל את עבודת הייעוץ, בהקשר של מצבים אמיתיים מהחיים.

עוד כמה נקודות חשובות

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי לקיחת קורס מסוג זה, קחו בחשבון גם את הנקודות הבאות:

  • יכולת להראות רקע ראשוני – כאשר תעשו צעדים ראשונים בתחום, עדיין לא יהיו לכם "קבלות" להראות ללקוחות פוטנציאליים. כך שחשוב שתוכלו להראות לכל הפחות, תעודת גמר של קורס איכותי. נקודה זו שימושית וחשובה, גם בחיפוש עבודה כשכירים בתחום זה ובוודאי בחיפוש לקוחות כעצמאים.
  • הכנה להסמכה – הכנה למבחני ההסמכה של התאחדות יועצי המשכנתאות, תהיה כלולה בקורס טוב ליועצי משכנתא. אינכם חייבים לעשות זאת בכדי לעבוד בתחום, אך הדבר מומלץ, במיוחד למתחילים. זו תהיה נקודה נוספת שעשויה לתרום לשכנוע לקוחות פוטנציאליים. כמו כן ולא פחות חשוב, חברי ההתאחדות נהנים מעדכונים מקצועיים שונים, כנסים ועוד.
  • לא רק ליועצים – קורס יועצי משכנתא עשוי לסייע גם למי שמעוניין לעבוד כמתווך דירות או כיזם בתחום הנדל"ן.
  • תורם גם אישית – בידע שתרכשו בקורס, תוכלו להיעזר כמובן גם בחיים האישיים שלכם.

לסיכום

ייתכן מאוד, שפריצת הדרך שאתם מחפשים בפרנסה מחכה לכם בתחום ייעוץ המשכנתאות. כדאי לבדוק!

נגישות