מערכת CRM – כיצד תבחרו אותה לעסק שלכם?

מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא לא רק בין מערכות המידע החשובות ביותר בעסקים, אלא גם מערכת שלא פשוט לבחור. יש לכך כמה סיבות שמייד נפרט. אך ראשית חשוב להדגיש – בחירה טובה במערכת CRM, חיונית לשם מיצוי התועלות הרבות שלה. לפניכם הסבר תזכורת קצר לגבי מערכות אלה, המלצות בולטות לבחירתן וגם הפניה לאתר, אשר יסייע לכם לבחור היטב.

CRM על קצה המזלג

Customer Relationship Management הן כיום מערכות מתוחכמות ומורכבות למדי. כמו כן, מערכת מסוג זה משתלבת בתהליכי עבודה רבים בעסק. כך שזה לא דבר של מה בכך, לנסות או להחליף מערכות CRM שונות. לאור זאת ושיקולים נוספים, בחירת המערכת היא שלב קריטי. כנקודת התחלה לכך, תוכלו לקרוא סקירה מלאה על מערכת CRM באתר מיסטר ווב טולס (MR WEB TOOLS). בתמצית, למי שעדיין לא מכיר אותן מקרוב, נזכיר שמערכות CRM מרכזות למקום אחד, את רוב העיסוק השוטף בלקוחות. בין אם זה ניהול לידים, שיווק, מכירות, תמיכה או כל דבר אחר בנוגע ללקוחות. תודות לכך מתקבלות כמה תועלות חשובות, כולל ייעול משמעותי לניהול המידע, ייעול רוחבי של תהליכי עבודה שונים וקבלת החלטות משופרת ברמת ההנהלה.

מה חשוב במיוחד בבחירה?

בחירת מערכת CRM צריכה להתחיל מתכנון יסודי ומאפיון מסודר של המערכת שמחפשים. לשם בחירה במערכת שמתאימה לכם ביותר, מומלץ לשים לב לכל הפחות לנקודות הבאות:

  • חבילות ועלויות – לבדוק את ההיצע מההיבט הכללי מאוד, אך חיוני, של מוצרים וחבילות שונות. מה מוצע ובאיזה מחיר? כמו כן – האם מדובר בתוכנה להתקנה מקומית או בשרות ענן? אלה שאלות כלליות, שיכולות לסייע לבצע מיון ראשוני של האפשרויות. לעסקים בגדלים שונים ועם אופי שונה של פעילות, יתאימו מבחינה זו פתרונות שונים. במידה ואתם לא בטוחים בבחירה ובכלל, כדאי גם לבדוק אם יש גרסת ניסיון או תקופת ניסיון למוצר.
  • יצרן – יש מי שמעדיפים יצרנים מסוימים, בעקבות ניסיון עבר או המלצות. בכל מקרה, בבחירת מערכת קריטית כל כך כמו CRM, מומלץ מאוד להתעמק קצת גם לגבי היצרן.
  • תכונות – בהמשך, כדאי לבדוק לעומק ולהשוות את תכונות המערכות השונות. מחד, יכולות מקובלות בתחום זה כגון אפשרויות אינטגרציה ואוטומציה. מאידך, תכונות שחורגות מאוסף היכולות הבסיסי של מערכות CRM, כגון שירות הנהלת חשבונות.
  • ממשק משתמש – מוצרי תוכנה רבים מצליחים במיוחד או נכשלים, בגלל ממשק המשתמש. הוא חייב להיות נוח לשימוש אינטנסיבי וזהו היבט שישפיע על הפרודוקטיביות בעסק בכלל.
  • תמיכה – במערכת מרכזית כזו, חשוב שתקבלו גם מענה יעיל מאוד לנושא התמיכה הטכנית. אם וכאשר יעלה סיבוך כלשהו או באג וזה קורה מדי פעם, תרצו לפתור זאת בהקדם ובאופן הזריז ביותר. בכדי להבטיח זאת, בדקו למשל מהם ערוצי התמיכה הזמינים? האם ישנה גם תמיכה אנושית? תמיכה משודרגת בתשלום?

 

 

עוד על מיסטר ווב טולס

מלבד מערכות CRM, אתר מיסטר ווב טולס סוקר מוצרים דיגיטליים נוספים, כגון מערכות ניהול משימות ואחסון אתרים. האתר מספק גם מדריכים בנושאים שונים, בהם מדריכים על פלטפורמות CMS ועל שרתים מומלצים. שימוש באתר זה, כדאי בתור אמצעי להאצת תהליכי בחירת מערכות – CRM ובכלל. למי שלא מכיר את תחום ה-CRM, הוא יוכל לספק נקודת פתיחה מהירה, בכדי לראות מה זמין בשוק. אילו מוצרים בולטים במיוחד? מהן תכונותיהם המרכזיות? וכדומה.

לסיכום

חשוב לבחור מערכת CRM בתשומת לב ומומלץ לעשות זאת בסיוע אתר מיסטר ווב טולס.

נגישות