איך ניתן לעודד עסקים לפנות לקהל טבעוני?

מסעדות טבעוניות

למרות המודעות ההולכת וגוברת לתחום הטבעונות, עדיין לא מעט עסקים מסרבים לפנות לקהל הטבעוני. כיצד בכל זאת ניתן לפנות אליהם בצורה נכונה? להלן הפרטים.

עידוד עסקים לצורך פנייה לקהל טבעוני: כך תעשו זאת

זה לא סוד שהקהל הטבעוני הופך אט אט לכוח צרכני אדיר, לא רק מבחינה של מוסריות ושמירה על הסביבה אלא גם מתוך הבנה של בעלי עסקים כי הם מהווים נדבך משמעותי מהקהל העסקי. בשל כך, ניתן לראות זינוק במספר העסקים שפונים לקהל הטבעוני, אולם לרוב מדובר בעסקים באזור תל אביב בלבד. חשוב להבין כי מאחר והנושא עדיין אינו מונגש דיו, נדרש לבצע צעדים בכדי לעודד עסקים ברחבי הארץ לצורך פנייה לאותו קהל טבעוני, וזאת באמצעות הסברה, עידוד וחיזוק הקשר בין הקהילה הטבעונית לבין הקהילה העסקית, בין אם מדובר בהסברה אודות הנושא אחד על אחד או השתתפות בכנסים בהם לוקחים חלק בעלי העסקים בכל רחבי הארץ, וזאת מתוך מטרה לעודד עסקים לפנות לקהל הטבעוני.

אז כיצד ניתן לפנות ולעודד עסקים? להלן מספר דרכים:

פרסום ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות מהוות כוח אדיר מבחינה צרכנית, ולכן כל בעל עסק רוצה לקבל פרסום חיובי. בשל כך, ניתן לעודד עסקים באמצעות פרסום שלהם ברשתות החברתיות בתוך הקהילות של הטבעונים, כאשר נכון להיום ישנן לא מעט קבוצות אשר מונות אלפי בני אדם המחפשים בין היתר לאכול במסעדות טבעוניות. מדובר בכוח צרכני אדיר בעבור בעל העסק, ועל כן בעת יצירת קשר עם עסק חשוב להדגיש בפניו כי במידה ויפנה לקהל טבעוני, הוא יקבל תמורה חיזוק ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

תו סימון – עסק ידודתי לטבטוניים

מאחר והקהל הטבעוני רק הולך וגדל, כל עסק רוצה להתאים את עצמו לקהל רחב ככל האפשר. באמצעות תן סימון עסק ידידותי לטבעונים תוכלו לעודד בעלי עסקים להנגיש את העסק לטובת ציבור, ובהתאם לכך לחזק את האגנד'ה הירוקה. למעשה, בעלי עסקים צריכים להבין כי עם אג'נדה ירוקה הם יכולים לפנות לקהל יעד רחב יותר ולאו דווקא רק לקהל הטבעוני, ועל כן מדובר בדרך מצוינת לעידוד עסקים להנגשה ירוקה וכזו אשר תורמת לסביבה, אפילו בתחום שונים כמו משלוחים, בחירת חומרי גלם, אריזות מתכלות למשלוחים ועוד.

מועדון הטבות

דרך מצוינת לעודד עסקים לטבעונות היא באמצעות הצעה למועדון הטבות בעבור הקהל הטבעוני. במסגרתו, הקהל הטבעוני יגיע לבצע רכישה חוזרת בעקבות הנחות כמו קבלת החזר כספי בעקבות רכישה חוזרת. ככל שבעלי העסק יבינו כי באמצעות מועדון הטבות הם יוכלו למנף את ההכנסות של בית העסק, כך ניתן יהיה להנגיש בפניהם את הנושא ובהתאם לכך לגרום לכך כי הקהילה הטבעונית תהפוך לכוח צרכני משמעותי אשר משפיע לא רק על שמו של בית העסק אלא גם על אופציית ההשתכרות.